۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۳۱ ب.ظ
تقدیر!

تقدیر!

بسیار خوش حال کننده است که موفقیت یک هم شهری را کیلومتر ها دورتر از دیار ببینی

و حتما دست تقدیر است که قرعه را اینطور رقم می زند که من هدیه را در دستان همشهری ام بگذارم

تقدیر از برادر ارجمند بهزاد هوشنگی در جشنواره نشریات دانشجویی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر کشور - تهران شهریور ماه 1394

۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۳۱ ۱ نظر

تمام ایرادات قراردادهای جدید نفتی باید برطرف شود/ لزوم بررسی IPC در صحن علنی مجلس

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن انتقاد از ابلاغ عدم مغایرت مصوبه دولت درباره IPC با قوانین توسط رئیس مجلس، گفت: روندی که مجلس در این رابطه پیش گرفته است کار صحیحی نیست.

مشروح مصاحبه در ادامه مطلب ...

مصاحبه با خبرگزاری فارس

ادامه مطلب...
۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۳۵ ۰ نظر
شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ب.ظ
همه برای هیچ!

همه برای هیچ!

بعد از انتشار خبر جلسه خصوصی جناب احمدی نژاد و مقام معظم رهبری نقل قول های فراوانی از این جلسه خصوصی در حال انتشار است. عقیده بنده این است فارغ از اینکه این صحبت ها از اساس کذب نباشد یا خیر، یک کلاغی است که چهل کلاغ کرده اند. منبع مورد وثوقی پیرامون این نظرات وجود ندارد چرا که تمامی کسانی که در حال حاضر دست به قلم برده و در مورد این نقل قول تحلیل ها می نویسند خود بخشی از پیاده نظام یک جریان سیاسی هستند و هر طور که می پسندند برای ملت خوراک تهیه می کنند.

پر واضح است که برای پیروزی در انتخابات باید از یک بدنه اجتماعی منسجم و واحد بهره مند بود. دولت به لطف تریبون ها گسترده خودش و همینطور با توجه به مواضع جنجالی شخص جناب روحانی در این سال های اخیر در نظم بخشیدن به بدنه اجتماعی و سبد رای خود مشکل چندانی نخواهد داشت. یک عده امیدوار به لبخند فارغ از عملکرد کذایی دولت اعتدال به ایشان رای خواهند داد. از طرفی دولت اگر بتواند بدنه اجتماعی طرف مقابل را از هم جدا کند راه پیروزی را بسیار هموار کرده است. مسلما آقای احمدی نژاد گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری نیست اما نباید فراموش کرد که ایشان را می توان به عنوان نماد عدالت و حامی مستضعفین یک شخص بسیار عالی جهت تجمیع رای جریان ضد اشرافی گری (روحانی و هاشمی رفسنجانی) در نظر گرفت.
برای بنده در نگاه اول این نقل قول ها صرفا نقش تداعی کننده خاطرات جناب هاشمی رفسنجانی با امام (ره) را داشت. خاطراتی که هیچکس جز امام و هاشمی نمی توانند صحت آن را تایید کنند. بنابراین شاخ و برگ دادن به این نقل قول هارا، توطئه ای از طرف دولت و مخالفان جریان حزب الهی تصور می کنم چرا که قبل از جلیلی، قالیباف و ... سود این قضیه به جیب حسن روحانی ریخته می شود.
بعد از مصاحبه نزدیکان احمدی نژاد و اعلام عدم کاندیداتوری ایشان در انتخابات ریاست جمهوری(1) عده ای از جریانات اصولگرا برای انتشار هر چه بهتر این نقل قول ها با تمام توان قلم می زنند، این به جهت این است که امیدوارند تا بتوانند بدنه از هم گسیخته احمدی نژاد را حول یک محور جدید قرار دهند. کسانی که روز هایی به دنبال سخنان عمومی مقام معظم رهبری در مورد رد برجام بودند و نقل های خصوصی ایشان را از اساس رد می کردند امروز بر طبل سخنانی که هیچ سندی ندارد میکوبند، این رفتار ساده لوحانه فارغ از اینکه از اعتماد مردم به اندازه زیادی می کاهد در شان جریان انقلابی نیست. متاسفانه یک عده هم هستند که با ریش، نان را به نرخ روز می خورند.
بخشی از سخنان مقام معظم رهبری:(2)
« مبادا کسی تصور کند که رهبری یک نظری دارد که برخلاف آنچه که به عنوان نظر رسمی مطرح میشود، در خفا به بعضی از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل میکند که اجراء کنند؛ مطلقاً چنین چیزی نیست. اگر کسی چنین تصور کند، تصور خطائی است؛ اگر نسبت بدهد، گناه کبیره‌ای انجام داده. نظرات و مواضع رهبری همینی است که صریحاً اعلام میشود؛ همینی است که من صریحاً اعلام میکنم »

1- http://alef.ir/vdcfj0dmvw6d1ja.igiw.html?39txt

2- http://farsi.khamenei.ir/package?id=22298&news_id=22554

۲۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۵۰ ۲ نظر
چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۴ ب.ظ
شوخی کردم!

شوخی کردم!

هر روزی که از عمر دولت ژنرال های با تدبیر می گذرد، تنبلی و بی حالی بیشتر نمایان می شود. جناب آقای #نعمت_زاده یکی از ضعیف ترین اعضای کابینه دولت پیرمرد هاست که طی حکمی جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شده است.
ایشان یک سرمایه دار هزار میلیاردی است و صحبت هایشان در حمایت از حقوق های نجومی و همینطور اعتقاداتشان مبنی بر واردات مدیر را اصلا در نظر نمی گیریم، حتی عملکرد ضعیف ایشان را در وزارت صنعت را هم ندید میگیریم. اشاره ای به سکوت و عقب نشینی ایشان در خصوص تهدید های جنجالی جناب ترکان هم نمی کنیم.
اما آقایان مگر در این کشور قحط الرجال است که باید یک پیرمرد 70 ساله را به چنین مسئولیتی منصوب کنید. مگر قرار نیست امسال در اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل صورت بگیرد، واقعا انتخاب چنین فرد ضعیفی که مردودی ایشان در وزارت خانه شان بر همه عیان شده است، چه دلیلی می تواند داشته باشد؟
این اقدام کذایی جناب #جهانگیری را می توان مانند یک دهن کجی بزرگ به رهنمود های مقام معظم رهبری و همینطور شوخی زشت و قبیح با مردم صبور جمهوری اسلامی در نظر گرفت . دولت پیرمرد های باتدبیر و امیدوار هر روز به زوال نزدیک تر می شود.

انتشار در کانال تلگرام

۲۴ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۴۴ ۰ نظر
دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ب.ظ
نماینده نما

نماینده نما

طنز تلخ تاریخ است که بعد از گذشت قریب به 40 سال از عمر انقلاب اسلامی امروز سکان نائب رئیسی مجلس دست کسی است که در نهایت وقاحت در مقابل کوران مطالبات منتقدان دولت پیرامون FATF میگوید خبر ندارم. همین! به همین راحتی به شعور مردمی که به ایشان رای داده اند توهین می شود. آخر یکی نیست بپرسد که بزرگوار دقیقا نقش شما در مجلس چیست؟ اساسا وظیفه یک نماینده مجلس چیست؟ مگر قرار نیست شما نظارت کنید؟
جناب دکتر پزشکیان که امروز از FATF سر در نمی آوردند زمانی برجام را فتح الفتوح می نامیدند. متاسفانه یک عده در مجلس نماینده ملت نیستند بلکه نماینده دولت اند. آقایان در عوض نظارت شان جهت جلوگیری از یک فضاحت دیگر جایگاه خود را به اندازه جاده صاف کن دولت تنزل داده اند. اینطور می شود که عده ای بیت المال را چپاول می کنند، حق اوقات فراغت فرزندان می گیرند اما این آقایان صدایشان در نمی آید. خدا می داند شاید نان خدمت به دولت چرب تر از نان خدمت به ملت است!
انتشار در کانال تلگرام

۲۲ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۴۰ ۰ نظر

قوه قضائیه و مجلس نباید در رابطه با توافق FATF سکوت کنند/ مسببان این ماجرا باید مجازات شوند

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت:قوه قضائیه باید با کسانی که باعث امضای قرارداد FATF شدند برخورد کند و مسببان این جریان را مجازات کند، قوه قضائیه و مجلس نباید نسبت به این مسئله سکوت کنند.

مشروح مصاحبه در ادامه مطلب ...

مصاحبه با خبرگزاری فارس

ادامه مطلب...
۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۳۹ ۰ نظر

توافق دولت با «FATF» به صلاح منافع ملی کشور نیست/ وزیر اقتصاد فرافکنی نکند

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: نباید هرگز این نکته را فراموش کنیم که امریکاییها با نظام اسلامی و انقلابی ما مشکل دارند و از طُرُق مختلف  قصد ضربه زدن به نظام را دارند که یکی از روشهای آنها تسلط بر گردش مالی کشور و در نهایت الحاق به «FATF» است.

مشروح مصاحبه در ادامه مطلب ...

مصاحبه با خبرگزاری تسنیم

ادامه مطلب...
۱۷ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۳۸ ۰ نظر
سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ
یک سرباز

یک سرباز

امروز اولین سرباز خانه رسما اعزام شد

اعزام به پادگان آیت الله خاتمی شهر یزد - سرباز بهروز رشید

از راست: داود، سعید شفیعی(دوست بهروز)، بهروز و خودم

۰۲ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۵۶ ۰ نظر