۸ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷ ق.ظ
دیپلماسی حسینی

دیپلماسی حسینی

چندی است که عده ای برای اندک آبی با بذک کردن چهره خبیث شیطان بزرگ دست به تحریف حادثه کربلا می زنند و از مذاکرات عاشورا و دست دادن های امام معصوم (ع) و یارانش با عمر بن سعد و مشرکین می گویند. حال اینکه اصلا این اشخاص از کجا آمده اند و با چه غرضی این چنین یاوه گویی می کنند چندان اهمیتی ندارد. در اردوگاه این افراد معلوم الحال خاطره گویی و تحریف تاریخ ید طولایی دارد و امثال این ها ذاتا نمی فهمند که محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است. 

نکته مهم آنجاست که این عده خواسته یا ناخواسته سربازی شیطان را می کنند و به هر نماد عزت و اقتداری چنگ می زنند و به دنبال نابودی آن هستند. یک وقت امام (ره) را هدف می گیرند و زمانی هم آنقدر گستاخ می شوند که بر امام حسین (ع) و قیام عاشورا می تازند.
عاشورا فارغ از آب بستن ها، سیلی خوردن ها و به اسارت گرفتن ها به معنای واقعی کلمه عزت و اقتدار را تبیین می کند. اگر تدبیریان شیرینی این عزت را چشیده و ذره ای درک کرده بودند امروز چشم به دستان غرب برای اندکی رحمتی نمی بودند. مذاکره امام حسین (ع) یعنی آنکه اگر 72 نفر سرباز کوچک و بزرگ داشتی سایه جنگ را بهانه نکنی و زانو بزنی و دستانت را به نشانه تسلیم بالا بگیری. امروز دولت جمهوری اسلامی با پشتوانه 4 میلیونی دانشجویان و قریب به 30 میلیون نیروی جوان جلو دشمن دیرینه زانو میزند، قدم میزند، میخندد و راکتور هسته ای را بتن می گیرد.
روزهایی بود که رئیس دولت لبخند نیز از عاشورا درس مذاکره می گرفت، در نگاه اول این موضوع بسیار پسندیده است اما حال بعد از آن سخنان باید پرسید جناب شیخ دیپلمات آیا امام حسین (ع) هم شمشیر ها را سیمان گرفت؟ یارانش را دلواپس خواند و برای کمی آب چشم امید به خیمه ابن سعد داشت؟ بعد از آن همه جنجال برای دست دادن با امریکای بدعهد و مذاکره مستقیم به قول جناب ظریف، با تدبیران امیدوار با اهداف کودکانه شان برای ماله کشی روی سیاست های خارجی معتدل، تاریخ و هویت شیعه را نشانه گرفته اند و آن را تحریف می کنند. مردم منتظرند که دولت هر چه سریعتر برگردد و راه خدمت را در پیش گیرد.


« سرمقاله شماره دوازدهم نشریه هم شاگردی»

۳۰ مهر ۹۵ ، ۰۰:۰۷ ۰ نظر
پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ب.ظ
نشریه هم شاگردی / شماره دوازدهم

نشریه هم شاگردی / شماره دوازدهم

انتشار شماره دوازدهم نشریه تحلیلی تبیینی هم شاگردی به سردبیری بنده

۲۹ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۰ ۰ نظر
چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ب.ظ
تغییر آرایش برای پیروزی در نیمه دوم!

تغییر آرایش برای پیروزی در نیمه دوم!

روز گذشته خبر استعفا سه تن از وزرای حاشیه ساز دولتی اعلام شد. وزیر ورزش که تقریبا بعد از المپیک و آن صحبت های عجیب پیرامون توان تیم های ملی کشور، کارش تمام شده بود. وزیر فرهنگ نیز بعد از گلاویز شدن با مراجع و بزرگان به مهره ای سوخته از سوی دولت بدل شده بود و او نیز خاصیت خود را از دست داده بود. اما در این بین عزل وزیر آموزش و پرورش بسیار عجیب است. ظاهرا ایشان استعفا نداده و مجبور به ترک ساختمان وزارت شده اند. زمانی که دولت و شخص رئیس جمهور نمی توانند ایشان را قانع به استعفا کنند دستور می دهند که سورنا ستاری معاون رئیس جمهورامروز در دیدار با مقام معظم رهبری قبل از اعلام رسمی و رسانه ای شدن ماجرای استعفا، ایشان را تودیع کند.

تغییر این وزرا که ذاتا نقش خاصی نیز در دولت نداشتند و همینطور کارایی سیاسی چندانی ندارند بیشتر شبیه تغییر سیستم در زمین است. دولت تلاش می کند آرایش خود را انتخاباتی کند تا نیمه دوم ریاست جمهوری را پیروز شود. مسلما اگر دولت به دنبال تغییر در کابینه به جهت خدمت بود اقایان: طیب نیا، نعمت زاده و زنگنه و همچنین خانم ابتکار در جلو صف قرار داشتند.

انتشار در کانال تلگرام

۲۸ مهر ۹۵ ، ۲۲:۰۶ ۰ نظر
يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ب.ظ
خود بینی مفرط!

خود بینی مفرط!

#جهانگیری معاون اول #رئیس_جمهور طی سخنانی بسیار عجیب گفته است که در مورد حقوق های نجومی اصلا تخلفی صورت نگرفته است !!! اگر تخلفی صورت نگرفته بود پس چرا ریاست محترم جمهور در همان روزهای ابتدایی دستورات ویژه جهت پیگیری حقوق ها را دادند و ژست #عدالت_خواهی را می گرفتند؟؟ یا اینکه چرا از قول رئیس #سازمان_بازرسی کل کشور 6 میلیارد تومان به بیت المال بازگشته است؟؟

اصلا اینکه قرار بوده پیگیری شود و #حقوق_های_نجومی به بیت المال مسلمین بازگردانده شود را فراموش می کنیم.
آقایان نوش جانتان! خون مردم گوارای وجودتان!
خواهشمندیم در مواجه با مطالبات #کشاورزان عزیز نیز مانند پرداخت حقوق های نجومی جهادی عمل کنید و هر چه سریعتر این مطالبات را واریز کنید. معاون وزیر کشاورزی قول داده بودند تا اول مهر ماه پرداخت شود اما جناب جهانگیری مجددا فرموده اند که تا پایان مهر پرداخت می کنند.
لطفا کشاورزان را با #بی_تدبیری خود دلسرد نکنید.

انتشار در کانال تلگرام

۱۱ مهر ۹۵ ، ۲۱:۵۸ ۰ نظر
شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ب.ظ
نشریه هم شاگردی / شماره یازدهم

نشریه هم شاگردی / شماره یازدهم

انتشار شماره یازدهم نشریه تحلیلی تبیینی هم شاگردی به سردبیری بنده

۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۲:۰۴ ۰ نظر

طبیعت قوچان

۰۷ مهر ۹۵ ، ۲۱:۵۶ ۰ نظر
دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ب.ظ
تنها راه

تنها راه

فرمان مقام معطم رهبری به جریان حزب اللهی:
اختلافات را کنار بگذارید

پر واضح است که تنها راه پایان دادن به دولت پیرمرد ها اتحاد در جریان انقلابی است. روحانی تنها در صورت اتحاد حزب اللهی ها یک دوره ای خواهد شد. انقلابیون به دور از قدرت طلبی برای کنار زدن خود فروختگان از راس قدرت، باید متحد شوند.

بخشی از سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جلسه درس خارج فقه امروز، ٥ مهر ١٣٩٥:
« با ملاحظه‌ی حال مخاطب و اوضاع کشور به یک آقایی انسان توصیه می‌کند که آقا شما اگر توی این مقوله وارد شدید این دو قطبی در کشور ایجاد می‌شود. دو قطبی در کشور مضرّ است به حال کشور. من صلاح نمی‌دانم شما وارد بشوید. بله، این چیز خیلی مهمی که نیست. این یک چیز خیلی طبیعی است، خیلی ساده است. بله، ما این توصیه را به یکی از آقایان، به یکی از برادران کردیم. خب حالا این مایه‌ی اختلاف بشود بین برادران مؤمن، یکی بگوید فلانی گفته، یکی بگوید نگفته، یکی بگوید چرا پشت بلندگو نگفته؟ خب حالا این هم پشت بلندگو.
بین برادران مؤمن اختلاف سر این چیزها هیچ مصلحت نیست. شما یک چیزی بگویید، آن یک چیزی بگوید. آن یک چیزی بگوید. یک نفر سومی هم منتظر باشد، به مجردی که شما با هم دعوا کردید، او بیاید از میانه سود خودش را ببرد؛ بردارد ببرد. اینها را باید مراقب بود. امروز کشور به اتحاد نیروها احتیاج دارد. بخصوص نیروهای مؤمن. نیروهای پای کار. سعی کنند از این چیزها اختلاف بوجود نیاورند.»
#پایان_دولت_غربگرا

انتشار در کانال تلگرام

۰۵ مهر ۹۵ ، ۲۱:۴۹ ۰ نظر
شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ب.ظ
دیپلماسی التماسی

دیپلماسی التماسی

سفر اخیر شیخ دیپلمات و حقوقدان به ایالات متحده حاوی نکات متعددی است که در فرصت مناسب مفصلا بحث می شود، اما ابتدایی ترین نکته بر این سفر کذایی این است که خروجی هر دیدار ریاست محترم جمهور با سران دیگر کشور ها عجز و ناله پیرامون بدعهدی امریکا و همینطور التماس به جهت سرمایه گذاری در میهن اسلامی بوده است.

آن روزهایی که رهبری فریاد می زدند که دلیلی ندارد ما اول صنعت هسته ای را تعطیل کنیم بعد آن ها شروع به رفع تحریم کنند،همین روزها را می دیدند. مگر ایشان مکرر نگفتند که اقدامات دو طرف باید همزمان انجام شود؟ همین روز ها را می دیدند که اولویت سفر رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران به جای تمدن سازی نوین اسلامی، بحث پیرامون منطقه پر آشوب، آشکار سازی جنایت های امریکایی ها و دفاع از مظلومان جهان اسلام، موضوعاتی مانند بدعهدی طرف غربی و امورات برجامی می شود.
آن روز هایی که منتقدان فریاد میزدند که اخوی اول تضمین های محکم را بگیرید بعد اقدامات متقابل را انجام بدهید گوشی بدهکار نبود.
سیاست خارجی ما باید این روزهای تلخ را به خاطر بسپارد.

انتشار در کانال تلگرام

۰۳ مهر ۹۵ ، ۲۱:۴۶ ۰ نظر