ساعت 3 برای سحر بیدار شدم، ابوی را هم بیدار کردم ، خلاصه غذا گذاشتیم که گرم شود اما گاز نبود، پدر گفتند چرا گاز نداریم?! منم آدم ساده، گفتم حتما مشکلی برای لوله ها پیش آمده قطع کردند، بالاخره در انتهای ذهن ما همیشه سودای خدمت آقایان هست و لاغیر!!
ابوی گفتند مگه میشه گاز منطقه رو قطع کرد برو پایین ببین احتمالا گاز مارو قطع کردن! القصه رویت شد که خدمت گذاران اداره گاز مشهد مقدس در "ماه مبارک رمضان" به خاطر 110 هزار تومان که قبض و اخطار آن را هم هیچکس از اهل منزل ندیده بود قطع کرده بودند. الحمد لله با حقوق سپاه از بابت گذراندن خدمت مقدس سربازی همان 3 شب قبض را هم پرداخت کردیم و احتمالا تا الان وصل شده است.
اما نکته کجاست?!
نکته اینجاست فرض کنید که کارگر روزه دار دولت، که شش ماه است حقوق نگرفته، بیمه اش ماهی 15 روز رد شده و با تمام مشقت های زندگی، نمی خواهد دست از دینش بکشد! سحری بلند شود و ببیند اداره گاز (دولت) یک چنین کاری با او کرده است! حتما از خودش می پرسد مگر ماه رمضان نیست، خب من ندارم و 6 ماه حقوق نگرفته ام از کجا بیاورم که این را پرداخت کنم?
واقعا اگر کسی نداشته باشد باید چکار کند? نمی شود حداقل در ماه مبارک این قبیل اقدامات ضربتی را متوقف کرد، حداقل برای یک ماه!!
آستانه تحمل مردم پایین آمده، آن کارگر شاید هم بعدش فاتحه ای بخواند برای دولت و کشوری که پسوند اسلامی هم دارد اما در ماه مبارک اندکی سیاست های ضربتی اش تغییر نمی کند و نقدا پول آب و برق و گاز را در هر حال و در هر دوره ای نقد می کند.
#دولت #گاز #خدمات_دولتی #خدمت#معیشت #دولت_دوازدهم #مجلس_دهم#خدمت_مقدس_سربازى