هر روزی که از عمر دولت ژنرال های با تدبیر می گذرد، تنبلی و بی حالی بیشتر نمایان می شود. جناب آقای #نعمت_زاده یکی از ضعیف ترین اعضای کابینه دولت پیرمرد هاست که طی حکمی جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شده است.
ایشان یک سرمایه دار هزار میلیاردی است و صحبت هایشان در حمایت از حقوق های نجومی و همینطور اعتقاداتشان مبنی بر واردات مدیر را اصلا در نظر نمی گیریم، حتی عملکرد ضعیف ایشان را در وزارت صنعت را هم ندید میگیریم. اشاره ای به سکوت و عقب نشینی ایشان در خصوص تهدید های جنجالی جناب ترکان هم نمی کنیم.
اما آقایان مگر در این کشور قحط الرجال است که باید یک پیرمرد 70 ساله را به چنین مسئولیتی منصوب کنید. مگر قرار نیست امسال در اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل صورت بگیرد، واقعا انتخاب چنین فرد ضعیفی که مردودی ایشان در وزارت خانه شان بر همه عیان شده است، چه دلیلی می تواند داشته باشد؟
این اقدام کذایی جناب #جهانگیری را می توان مانند یک دهن کجی بزرگ به رهنمود های مقام معظم رهبری و همینطور شوخی زشت و قبیح با مردم صبور جمهوری اسلامی در نظر گرفت . دولت پیرمرد های باتدبیر و امیدوار هر روز به زوال نزدیک تر می شود.

انتشار در کانال تلگرام