۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

ضعف وزارت علوم در حوزه تولید علم و فرهنگ

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه وزارت علوم در حوزه رشد و تولید علمی و حوزه فرهنگی ضعیف عمل کرده است، گفت: برخی اطرافیان وزیر علوم کسانی هستند که قصد دارند دانشگاه را از مسیر اصلی منحرف کنند.

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب...
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۸:۰۹ ۰ نظر

کشور امروز به یک مدیر دلسوز محیط زیست احتیاج دارد نه یک فرد سیاسی/ مدیریت ابتکار به محیط زیست ضربه می‌زند

مسعود رشید عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: رئیس کنونی سازمان حفاظت از محیط زیست شاید به خاطر فعالیت در دولت‌های گذشته تجربه بالایی داشته باشد ولی متاسفانه بعد از فتنه 88 فعالیت‌های وی بیشتر به سمت فعالت‌های سیاسی پیش رفت.

وی ادامه داد: آن چیزی که واقعیت نشان می‌دهد این است که خانم ابتکار به عنوان رئیس سازمان محیط زیست در این دولت عمکرد بسیار ضعیفی داشته است. وی در برخورد با بحث ریزگردهای جنوب کشور با تمسخر با این موضوع برخورد کرد، در بحث آتش‌سوزری‌های جنگل‌ها نیز گفت مردم خودشان بروند و آن را خاموش کنند در بحث بنزین هم که باعث شد تولید بنزین داخلی با مشکل روبرو شود. امروز هم با عملکرد ضعیف صدای کارمندان خودش را درآورده است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: امروز کشور در شرایط سختی در حوزه زیست محیطی به سر می‌برد و نیاز است تا یک مدیر دلسوز محیط زیست ریاست این حوزه را برعهده بگیرد نه خانم ابتکار که اولویت اصلی فعالیت‌هایش سیاسی است و دغدغه محیط زیست را ندارد.

رشید در خاتمه اظهار داشت: به نظر می‌رسید خانم ابتکار اگر در حوزه‌هایی مانند معاونت سیاسی رئیس جمهور یا معاونت‌های سیاسی وزارت کشور فعالیت می‌کرد خیلی عملکرد بهتری داشت ولی متاسفانه مدیریت وی در سازمان محیط زیست به این حوزه ضربه می‌زند.

۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۹ ۰ نظر