۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۶ ب.ظ
شب التماس

شب التماس

زندگی فراز و فرود های متعددی دارد، بعضی اوقات سخت می گذرد، دردناک می شود
در هفته اخیر دو بار (بعد از دیدار رهبری و دیشب) توفیق زیارت حرم امام رضا ع را داشتم
بعضی اوقات مقصد حرم شود، تعارف که نداریم ادم حرم لازم می شود، نه اینکه حرم مُسکّن باشد نه، این آرامش واقعیست، حرم جسارت بخشیدن و گذشتن را به ادم می دهد.
احیا دیشب عالی بود، حال همه خوب بود، حقیقتا لذت بخش بود، با اینکه تفتیش فیزیکی دوبار انجام شد و حتی برای اولین بار، رفقای چک و خنثی در بیرون در های حرم و جلو چشم همه هدوان می زدند و چک می کردند، ازدحام جمعیت هم که وحشتناک بود، اما حال همه خوب بود و این خاصیت حرم است.
اینجا حرم امام رضاست، امام مهربانی ها، خوب که باشی جای پای فرشتگان را هم می توانی ببینی، اینجا #حرم امام رضاست، اینجا معبر  خداست
#التماس_دعا

۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۶ ۰ نظر
چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۸ ب.ظ
اولین تصویر بعد از دیدار روی ماه!

اولین تصویر بعد از دیدار روی ماه!

دیدار #دانشجویان با مقام معظم رهبری مثل  همیشه بسیار شیرین بود
این تصویر خیلی #خاص است

۱۷ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۸ ۰ نظر

تهمت‌هایی که در انتخابات به نظام زدند در دیدار دانشجویی رهبری مطرح شود

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اینکه در انتخابات اخیر به نظام ظلم شد، گفت: برخی‌ها تهمت‌هایی را در جریان انتخابات به نظام زدند که می‌تواند این موضوع در دیدار رمضانیه رهبر معظم انقلاب با دانشجویان مطرح شود.

مشروح مصاحبه در ادامه مطلب ...

انتشار در خبرگزاری دانشجو

ادامه مطلب...
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۹ ۰ نظر
دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۲ ب.ظ
یک مشت احمق!

یک مشت احمق!

قطع روابط دیپلماتیک 4 کشور عربی با قطر شروع انزوای عربستان در خلیج فارس خواهد بود.
با سکوت کویت در خصوص این رویداد عجیب و دور از انتظار و همراهی عمان با قطر تمامی معادلات برای اشراف بیشتر جمهوری اسلامی بر خلیج فارس رقم خواهد خورد.
با فرض اینکه قطر و عمان از شورای همکاری خلیج فارس خارج شوند، ما عملا عربستان را از سه طرف محاصره کرده ایم. در شرق توسط عمان، جنوب توسط یمن، شمال توسط عراق و از شمال شرق نیز توسط قطر عربستان در محاصره دوستان جمهوری اسلامی قرار خواهد گرفت.
نکته مهم آنجا است که مرز زمینی عربستان و قطر بسته شده است، اما وجود قطر در نزدیکی محل های درگیری در عربستان سعودی (شرق عربستان و شهر قطیف)، حمایت از انقلابیون عربستانی را آسان تر خواهد کرد. باید منتظر نا امنی های گسترده در شرق عربستان باشیم. این احمق ها به خوبی قدم های جمهوری اسلامی را برای تحقق تمدن نوین اسلامی بر می دارند. ان شا الله که آقای روحانی و ظریف به اندازه کافی حواسشان باشد.

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ (محمد/٧ )
اگر (دین) خدا را یاری کنید او هم شما را یاری می کند

انتشار در کانال تلگرام

۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۲ ۰ نظر
شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۳ ب.ظ
شیرزنان تاریخ

شیرزنان تاریخ

#ویلایی_ها را دیدم و قلبا پسندیدم
فکر نمی کردم فیلم تا این حد زنانه باشد، چیزی برای آقایان ندارد لکن مسلما بدرد هر #دختر_ایرانی خواهد خورد.
شاید اگر مراجع فتوا دهند که دیدن ویلایی ها بر دختران دهه 80 و 70 واجب شود، کار بیهوده ای نکرده اند، زن تراز انقلاب را به بهترین شکل نمایش می دهد.
چند نکته در مورد فیلم:
1. این فیلم روایتگر زندگی قهرمانان بی ادعای #دفاع_مقدس است، ویلایی ها به نسل امروز می گوید که زن می تواند محکم هم باشد - می شود بدون ادا و اطوار هایی که در اطرافمان مشاهده می کنیم زن بود و محبت و عاطفه داشت - ویلایی ها نشان می دهد که برای موثر بودن لازم نیست چهارگوشه عالم را دور زد، می توان همان چهار دیواری خانه را به مرکز دنیا تبدیل کرد و تاثیر گذاشت، نشان دادند که می شود زنانگی کرد اما باوقار بود.
2. اینکه سر فیلم را در جشنواره بریدند و #شورای_صنفی نمایش هم بی مهری می کند بی دلیل نیست، هرچه #فمنیست های دولتی در این 4 سال ریسیده بودند این فیلم پنبه کرد، فاتحه برابری جنسیتی که خانم های دولت گریبان ها برایش جر داده بودند را خواندند، این یک ساعت و نیم، ماه ها و سال ها تلاش خانم ملاوردی و برابری جنسیتی اش را نابود کرد لذا کاملا منطقی به نظر می رسد که اکرانش را متوقف کنند چراکه چاره ای برای دولتی ها نمانده است.
3. تصویر کاملا مغرضانه انتخاب شده است، عزیزان، هم قطاران ظاهر همین بازیگر های فیلم شبیه #حزب_الهی ها نیست شاید حتی به روحانی هم رای داده باشند، اما توجه کنید که دل متعلق به این جبهه است. "سنگت را زمین بگذار"

انتشار در صفحه اینستاگرام


۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۳ ۰ نظر

جریان انقلابی باید برای آزادسازی دانشگاه آزاد از دست منفعت‌طلبان به «ولایتی» کمک کند

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: امروز آزادسازی دانشگاه آزاد اسلامی از دست منفعت طلبان در حال رخ دادن است و جریان انقلابی هم باید از این اتفاق حمایت کند.

مشروح مصاحبه در ادامه مطلب ...

انتشار در خبرگزاری فارس

ادامه مطلب...
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۵ ۰ نظر

اگر تحصیلات به سبک فریدون در کشور نهادینه شود باید فاتحه انقلاب را بخوانیم

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: رئیس جمهور باید در صحن مجلس پاسخگوی اتهام سرقت علمی باشد، اگر تحصیلات دانشگاهی به سبک رئیس جمهور و برادرش در کشور نهادینه شود، باید فاتحه انقلاب را بخوانیم. متاسفانه امروز نیز شاهدیم که برادر رئیس جمهور در حال تحصیل رانتی در دانشگاه شهید بهشتی است.

مشروح مصاحبه در ادامه مطلب ...

انتشار در خبرگزاری دانشجو

ادامه مطلب...
۰۸ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۹ ۰ نظر
يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ق.ظ
وزیران آبکی!

وزیران آبکی!

در خبر ها آمده است که وزیر نسبتا محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای به رئیس صدا و سیما خواستار پخش مناجات و ربنا با صدای جناب شجریان بوده اند. اینکه شجریان خوب است یا بد را کاری ندارم و محل صحبت هم این موضوع نیست. مسلما، هنر ایشان قابل ستایش است اما از زمانی که پازل سیاسی دشمنان را تکمیل کرد، فردی غیرقابل تحمل شده است. با این حال شجریان هم خیلی خوب است و هم خیلی مزخرف، بستگی دارد که با کدام عینک به او نگاه کنید.
سال گذشته در شماره چهارم نشریه هم شاگردی عملکرد فرهنگی دولت را بررسی کردیم. تیتر یک آن شماره «وزارت فرهنگ و ارشاد اسکولاری (اسکول اری)» بود. واقعیت امر این است که فرهنگ در دولت معتدل به تعبیر رهبری ولنگار و به تعبیر بنده کاملا اسکولانه مدیریت می شود. آقایان موضوعات اصلی از جمله اصلاح الگوی مصرف، نقش فرهنگ در اقتصاد مقاومتی، فرهنگ سازی به جهت حمایت از کالای ایرانی، حمایت از ناشرین و فیلم سازان را ول کرده اند، چسبیده اند که نمی دانم چرا شجریان نمی خواند، چرا در مشهد کنسرت نیست و ...
خاک بر سر این کشور که همچین آدمی شده است وزیر!! وجدانا آقایان نمی دانند که وزارت فرهنگ جای اسکول بازی نیست جای شوخی بردار نیست؟! آینده مملکت در گرو عملکرد شاذ این آقایان است.
علما، فضلا، بزرگان، اندیشمندان، خردورزان، دانشمندان، دانشجویان و ای کسانی که خود را همه چیز دان فرض می کنید و مارا بی سواد می خوانید، بدانید و آگاه باشید که این مدیریت اسکولانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بی توجهی به موضوعات اصلی کشور خسارات بسیار سنگینی در پی دارد. اینطور نیست که مانند اقتصاد بگوییم در سه سال درست می شود خیر، جبران صدمات آقایان مدت زیادی به طول می انجامد.

انتشار در کانال تلگرام

۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۲ ۰ نظر

حضور ۴۰ میلیونی در انتخابات نمود وفاداری مردم به نظام است

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: با وجود تمام بحران ها و مشکلات اقتصادی و مسائلی مانند حقوق های نجومی، مردم کشورمان در روز 29 اردیبهشت اثبات کردند که محکم و استوار پای انقلاب ایستاده اند. در هر حال فارغ از اینکه چه شخصی از صندوق ها بیرون می آید، تمام نامزدها گزینه مردم و انقلاب هستند؛ چون صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان احراز شده است.

مشروح مصاحبه در ادامه مطلب ...

انتشار در خبرگزاری دانشجو

ادامه مطلب...
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۶ ۰ نظر