۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

شاخص خط امام است!

اگر نگویم حتما میمیرم! اینکه ببینیم ناحقی اتفاق می افتد یا ناحقی گفته می شود و چون فلان شخصیت آن را گفته از کنارش بگذریم، در این شرایط حتما حکم شهادت ما امضا نخواهد شد و خواهیم مرد...
شاخص خط امام است یعنی معیار سنجش ما برای حرف ها و افاضاتمان اولا دست خط امام یا به تعبیری صحیفه نور(امام) است یا خط و منش و سبک زندگی امام باید باشد و خواهد بود ان شا الله...
انقلاب ما انقلاب آرمان هاست نه تسلیم شدن در برابر واقعیت ها! ما فرزندان خمینی نباید بگذاریم خط امام، فکر امام، منش امام منحرف شود، همانطور که بر حسن روحانی ایراد می گیریم باید جلوی انحراف انقلاب از طرف هر فرد دیگری نیز بایستیم، اینکه گفته شود مرقد امام (کاخ امام) در شان ایشان است و کمتر از این مناسب ایشان نبود گزافه ای بیش نیست! چراکه در زمان زنده بودنش اگر اینطور فکر می کرد خودش شانیت را می دانست و به جای جماران در کاخ های شاه زندگی می کرد.
شخصیت والا و ارزشمند علمی و معنوی آیت الله جوادی آملی جای خود و بسیار قابل احترام، اما نباید گذاشت که مردم اینطور برداشت کنند که بعد از چهل سال فقط جای تاج و عمامه عوض شده است.
متن صریح صحبت های امام به جد با سخنان اینچنینی در تعارض است. 
ناگفته نماند فیلم تقطیع شده است و شاید اصلا منظور آیت الله عظمت ساختگی مرقد امام نبوده باشد و نظر به باشکوهی بزرگداشت 14 خرداد داشته باشند. الله اعلم!
بخش هایی از سخنان ایشان:
یک موى شما بر همه آن کاخ‏نشینها و آنهایى که در این انقلاب هیچ فعالیتى نداشتند، بلکه کارشکنى هم تا آن اندازه که مى‏توانستند مى‏کردند و الآن هم هر مقدار که بتوانند مى‏کنند، یک موى شما بر همه آنها ترجیح دارد؛ بلکه مقایسه یک موى شما با آنها نباید صحیح باشد.
شما این انقلاب را به ثمر رساندید و گروههایى که در سرتاسر این کشور این انقلاب را به ثمر رساندند، همان زن و مرد محروم [بودند] و همانهایى که مستضعف هستند و کاخ‏نشینها آنها را استضعاف مى‏کنند و اینها ثابت کردند که کاخ‏نشینها هستند که ضعیفند و پوسیده‏اند و براى این ملت هیچ کارى نکرده‏ اند و نخواهند کرد. این دانشگاه بود، جوانهاى دانشگاه که آنها هم از محرومین و مستضعفین‏اند و این طبقه محروم جامعه بود که از همه رفاهها محروم بود، لکن قلبش مملو از عشق به اسلام و ایمان بود و با آن عشق و با آن ایمان این حرکت را دنبال کرد و شهید داد و در مقابلش چیزى مطالبه نکرد.
#امام #مرقد_امام #جوادی_آملی#انقلاب_اسلامی #کاخ_نشینی#کوخ_نشینان #صحیفه #صحیفه_امام#صحیفه_نور #انقلابی_گری #انحراف

۱۷ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۴۸ ۰ نظر
سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۰۵ ب.ظ
بی غیرت ها!

بی غیرت ها!

امروز برای مجلسی ها روز سختی بود، بررسی fatf برای دو ماه به تعلیق افتاد تا نتیجه و تکلیف برجام مشخص شود.
در رای گیری امروز اما تعداد مخالفان با مسکوت ماندن بررسی طرح الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (fatf) بسیار عجیب، تلخ و باعث تاسف بود، گویی که ناف یک عده ای را با خیانت در این کشور بریده اند! یک مشت ... به تمام معنا!!!
امروز دقیقا 103 نفر مخالف مسکوت ماندن یا به تعبیری موافق عملیاتی کردن fatf یا به تعبیری تحریم داخلی سپاه، قطع کمک رسانی به غزه و گروه های مقاومت بودند. این عدد 103 حقیقتا شوم است.
آیا شفافیتی بهتر از سوال پرسیدن از روحانی در موضوع موسسات مالی و اعتباری وجود دارد?! ای 103 نفر چرا آن موقع طرح را امضا نکردید?!
در کمال تاسف باید یادآوری کنم در انتخابات هیئت رئیسه موقت مجلس محمد رضا عارف سرلیست اصلاح طلبان در مجلس دهم، مورد اعتماد شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 دقیقا 103 رای آورد.
میان این اعداد برای آن هایی که اهل فکر هستند نشانه هایی هست! باشد که تامل کنیم ...
#مجلس #مجلس_دهم #فراکسیون_امید#خائنین_به_وطن_ملت #عارف #fatf#مبارزه #انقلاب_بیداری

۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۰۵ ۰ نظر