در آستانه 9 دی، روز بصیرت و بیعت مجدد مردم با ولایت فقیه، سردار حسین نجات جانشین سازمان اطلاعات سپاه پشت پرده جدیدی از فتنه 88 را افشا کرد. ایشان طی سخنرانی گفته اند: « حصر این افراد یک سال بعد از فتنه و در 25 بهمن 89 اتفاق افتاده است؛ در سال 89 در سوریه معارضین علیه بشار اسد راهپیمایی کردند و رادیو BBC و VOA آن را ادامه بهار عربی نام نهادند. در این زمان تاج زاده از زندان به بازداشت شدگان در سوریه نامه می‌نویسد و با آنها اعلام همبستگی می‌کند و حتی کروبی و موسوی نیز از مردم می‌خواهند به خیابان آمده و با بازداشت شدگان در سوریه اعلام همبستگی کنند. این فراخوان باعث شد تا شورای عالی امنیت ملی در 25 بهمن 89 بنا به درخواست قوه قضائیه درخواست حصر آنها را کنند »

موسوی و کروبی با اعلام همبستگی و اخوت با معارضان سوری، ظاهرا سعی داشته اند که به کمک دواعش پروژه براندازی نظام جمهوری اسلامی را پیش ببرند. عقد اخوت با داعش برای عموم غیر قابل تحمل است. بزرگان قبایل فلوجه و موصل هم برای براندازی حکومت هایشان دست به اینچنین کار هایی زدند و امروز وضعیتشان را می بینید. رقابت سختی برای حقیر و ذلیل بودن بین ضد انقلاب وجود دارد، یک عده نامه می زنند به ترامپ که ملتمان را تحریم کنید، یک عده هم مانند کروبی و موسوی دست به سوی معارضان سوری دراز می کنند.

اگر این موضوع ثابت شود به عقیده بنده به جهت این خیانت بزرگ (خیانت در حق تمدن ایرانی، جمهوری اسلامی، شرافت آریایی) باید هر 5 (3+2) نفرشان را از بالای برج آزادی 88 بار به پایین پرت کنند تا درس عبرتی شود و در تاریخ ثبت کنند که راه رسیدن به آزادی حقیقی نابودی این ذلیلان داخلیست.