۵ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ق.ظ
راهزنی مدرن!

راهزنی مدرن!

در دولت تدبیریان همه چیز جهت سو استفاده آماده است. در زمانی که بانک ها ناله میزدند که پول برای وام ازدواج 20 میلیونی را نداریم مدیرانشان حقوق های چند ده میلیونی می گرفتند. نور چشمی ها از صندوق ذخیره فرهنگیان 8000000000 میلیارد تومان بردند و گفتند وام داده ایم و امروز هم در روز اربعین حسینی، روز تعطیل رسمی کشور، درهای مرکز دولتی را برای سخنرانی علی مطهری باز می کنند که بگوید امام رضا کنسرت می رفته یا خیر. در روز روشن از بیت المال و اموال مردم برای استفاده اقلیت پر سر و صدا، سو استفاده می کنند و شاکی هم هستند که چرا قانون جلو شان را گرفته است. در عجبم که دولت ما را چه فرض کرده که اینقدر می دوشد و می دوشد و می دوشد و سرمان داد و فریاد هم می زند. می آیند می گویند چرا گوش نمی دهید!! در روز هایی که مردم، سرگردان در مرز مهران کمک می خواستند آقایان در پی برنامه ریزی برای استفاده از اموال دولتی برای مجمع اصلاح طلبان خراسان رضوی بوده اند. راهزنان امروزی شمشیر ها را زمین گذاشته و لبخند زنان جیب ملت را می زنند. فساد افتصادی کم بود، امروزه علنا از فساد اداری دفاع می کنند و برایش یقه پاره می کنند. فلان وزیر برای کار غیر قانونی انجام شده دستور پیگیری می دهد و بی بی سی هم پشتیبانی رسانه ای می کند، و این تنها نمود کمی از اوضاع تلخ این روز های جمهوری اسلامی ایران است. هیچ چیز سر جای خودش نیست و با شعار اعتدال کاسبی می کنند.

انتشار در کانال تلگرام

۳۰ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۸ ۰ نظر
پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ق.ظ
دولت ظلم!

دولت ظلم!

شاخص آلودگی هوا قله ها را پی در پی فتح می کند و دولت درمانده تر از همیشه فقط نگاه می کند و به دنبال سیاسی جلوه دادن شرایط است. این آقایان پاستور نشین معلوم نیست مردم را چه چیزی فرض می کنند که از توفیقات در حوزه محیط زیست دم می زنند. چهارشنبه 26 آبان ماه 1395 تمامی مدارس، در تمامی مقاطع در شهر کرج به دلیل آلودگی هوا تعطیل می شود. اما این تعطیلی ظاهرا اهداف پشت پرده دیگری داشته است که از جان دانش آموزان نیز مهم تر بوده، آقایان خوش تدبیر مدارس را برای استقبال هر چه باشکوه تر از رئیس جمهور معتدل تعطیل کرده اند که مبادا خاطر مبارک شیخ دیپلمات آزرده شود. ماسک بزنند، آن ها را به استقبال هم ببرند و یکی بیاید از توفیقات برجامی و تورم یک رقمی بگوید و همینطور بعد از سه سال بالا نشینی لیست مشکلات رو کند. آیا این ظلم نیست؟

انتشار در کانال تلگرام

۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۰۳ ۲ نظر

حضور ترامپ فرصتی برای جمهوری اسلامی است که در مقابل آمریکا بیشتر قدعلم کنند

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: اقتصادی بودن ترامپ احتمالاً رفتار خارجی و سیاست بین‌المللی کشورش را تضعیف خواهد کرد و فرصتی برای جمهوری اسلامی است که در مقابل آمریکا بیشتر قدعلم کند.

مشروح مصاحبه در ادامه مطلب ...

انتشار در خبرگزاری فارس

ادامه مطلب...
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۲:۰۵ ۰ نظر

جریان غرب‌گرا می‌خواهد آمریکا را در داخل کشور بزک کند

دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با اشاره به سخنان رهبر انقلاب به مناسبت سالروز 13 آبان؛ گفت: فرمایشات امروز حضرت آقا برای مقابله با جریان بزک کننده آمریکا در داخل است. و به درستی تاکید کردند که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

مشروح مصاحبه در ادامه مطلب ...

انتشار در خبرگزاری ایسنا

ادامه مطلب...
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۲:۱۳ ۰ نظر
يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ب.ظ
فریاد های ملتمسانه

فریاد های ملتمسانه

چندی پیش دولتی ها در اقدامی غیر منتظره از ریاست ستاد انتخاباتی دولت رونمایی کردند. معرفی محمد علی نجفی در خوشبینانه ترین حالت (فارغ از در نظر گرفتن نقش ایشان در فتنه 88) حکایت از فعالیت های انتخاباتی دولت دارد.

حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران امروز به شهرستان صنعتی اراک سفر کرده است و بعد از سه سال ریاست جمهوری ایشان مجددا وعده نخ نما شده رونق اقتصادی را اعلام کرد و باز هم قول داد که تا آخر امسال دیگر رونق اقتصادی محقق می شود.
تهمت ها زدند و گفتند عده ای کودک جلو در باغ برجام ایستادند و می گویند سیب و گلابی اش کجاست؟!! کودک های جلو باغ را دیدند اما سگ گردن کلف آمریکایی که درون باغ ایستاده و پارس می کند و نمی گذارد کسی میوه برجام را بچیند را ندیدند!!
ایشان فریاد ها می زدند که زنجیر ها از پای اقتصاد باز شده و از مردم فرصت می خواستند. مسلما اینطور رفتار های در شان هیچ دولتی نیست، آقایانی که تا دیروز طلبکار بودند و میگفتند چرا گوش نمی کنید چرا شکر نمی کنید و اینکه هر روز در پسا برجام یک گشایش است، امروز برای عمل به وعده های 100 روزه، سالانه و 4 ساله فریاد می زنند و خواهش می کنند. شخص رئیس جمهور امروز خیلی عیان شعار روحانی تا 1400 را فریاد می زد و رای جمع می کرد.
در بخشی از صحبت ها، شیخ دیپلمات اضافه کرد که «آدم دروغ‌گو انقلابی نیست»
4 سال است که منتقدین فریاد می زنند که عملکرد دولت انقلابی نیست اما کو گوش شنوا!!

انتشار در کانال تلگرام

۰۲ آبان ۹۵ ، ۲۲:۱۶ ۰ نظر