۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ب.ظ
سوت پایان یک راند کثیف!

سوت پایان یک راند کثیف!

روز های پایانی اردیبهشت را فراموش نمی کنم، دانشگاه الزهرا تهران کارگاه نشریات داشتم، در راه برگشت از میدان ونک تا میدان ولیعصر قریب به یک ساعت با یک بنده خدایی بحث می کردیم، یادش بخیر صدای همه مسافران درآمده بود. آخرین بخش صحبتم این بود که فریب این جار و جنجال ها را نخورید، این فحش ها به سپاه، توهین های به رئیسی، دیوار کشی ها و ... همه سیاسی کاری است این جیغ های بنفش برای خر کردن ملت است، آن عزیزدل ناراحت شد، شروع کرد داد و بیداد و توهین کردن، من به مقصد رسیده بودم از اتوبوس پیاده شدم!
امروز عده ای بنفش پوش با پررویی تمام می گویند روحانی خداحافظ، سوال اینجاست که شما از زمان رای آوردن روحانی چه کار کردید که امروز ردای خداحافظی به تن کرده اید?? روحانی با شارلاتانیسم رسانه ای امثال شما آمده و هم روحانی و هم شما شهرت جویان باید پاسخگوی مطالبات ملت باشید، هنوز که 6 ماه هم نشده است!!! به کجا چنین شتابان
پ.ن: به رای خودم افتخار میکنم
پ.ن: ما به جایگاه روحانی به عنوان رییس جمهور آگاهیم و برعکس #ترسوها که پشتش را خالی کردند به جهت بالندگی و موفقیت ایشان نیز نهایت تلاشمان را می کنیم، عده ای دندان تیز کرده اند که از ناکارامدی #روحانی گریبان نظام مقدس اسلامی را بگیرند! اینطور نمی شود، نظام اسلامی تاوان انتخاب مردم و #جوزدگیسلبریتی ها را نمی دهد. آن 16 میلیون نفر پشت سر جمهوری اسلامی با همه توان خواهند بود.
پ.ن: انتقادات متقن و دقیق به عملکرد دولت کما فی السابق ادامه خواهد داشت، دولت و طرفدارانش هم وسط گود هستند و تا 1400 هم خواهند بود، با #پشیمانم و #خداحافظ چیزی عوض نمی شود.
#رئیسی
#رای_من_افتخار_من

۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۵۷ ۰ نظر
پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ق.ظ
بیایید حداقل یکبار فکر کنیم!

بیایید حداقل یکبار فکر کنیم!

همیشه شنیده ایم که می گویند برای روشنفکر شدن، کافیست کتاب های صادق هدایت را دست بگیریم، جملات نیچه را به کار ببریم، مو بلند کنیم، ریش پروفسوری بگذاریم و ... به تعبیری می توان گفت چند سالی است که هم می توان احمق بود و هم روشنفکر، هم می توان جاهل بود و هم مانند روشنفکر ها رفتار کرد.
متاسفانه همیشه در خلال انتخابات ها، نامزد های محترم و طرفدارانشان به یک سری از کلمات و رنگ ها به معنای واقعی کلمه گند می زنند: آزادی، عدالت، عزت، غرور ملی، پیشرفت، توسعه، سیاست خارجی و پیاده رو. با این حال در این سالها به واسطه عملگرایی احمقانه روشنفکر نما ها کم کم آن روی درست روشنفکری و آزادی به عموم مردم منتقل می شود. من تخصصی در روشنفکری ندارم لکن می دانم که در روشنفکری اسلامی، می توان دشمن توبه کرده را هم بخشید، می توان مهربان بود، لبخند زد و همجنسگرایی و سند 2030 را هم رد کرد. در چند سال گذشته به الهام چرخنده به جرم تبریک عید نوروز به مقام معظم رهبری حمله می شود. شهاب حسینی را به لجن می کشند به دلیل اینکه جایزه جشنواره کن را به حضرت مهدی (عج) تقدیم می کند. رکیک ترین فحش ها را نثار تتلو و امثال تتلو می کنند به جرم اینکه مثل روشنفکر نما ها فکر نمی کند، عمل نمی کند و حرف نمی زند. یکی از عجایت این دوره انتخابات حضور کمرنگ قشر هنری و ورزشی است، به مانند انتخابات های اخیر دیگر از کسی حمایت نمی کنند، واقعا چرا؟! آنقدر که این شعبان بی مخ های روشنفکر نما، وحشی هستند که کسی دیگر جرات ابراز عقیده را ندارد. این کسانی که کتاب صادق هدایت صرفا دستشان می گیرند، عمدتا موی بلندی دارند و طبق روال یک سگ نیز در بغلشان است، طاق تحمل هیچ مخالفی را ندارند. متاسفانه شعار زنده باد مخالف من هم به لجن کشیده شده است. البته که این دید بسته و نگاه محدود به مردم، در دو جناح رسمی کشور وجود دارد.
من روشنفکری اسلامی را در مقام معظم رهبری می بینم، کسی که نشان داده است با هر کسی می تواند کار کند چه اصلاح طلب باشد و چه اصولگرا، نگاهش به فرهنگ سلبی نیست و ایجابی عمل می کند. اگر مثل سید علی خامنه ای بنگریم، هر کسی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارد را می توانیم خودی حساب کنیم. در روشنفکری اسلامی مهربانی، بخشش و محبت موج می زند، یک زمانی امام حسین (ع) حر را بخشیدند، امام خمینی طیب را در اول انقلاب بخشید، و یک روزی هم از چرخنده ها و تتلو ها می شود حمایت کرد.

انتشار در کانال تلگرام

۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۲۸ ۰ نظر

مردم به دولتی که فضای کسب‌وکار را به زمین زده‌اند رای نمی‌دهند

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مردم به دولتی که طی چهار سال فضای کسب‌وکار را با سر به زمین زده، منجر به تعطیلی بنگاه‌های صنعتی و افزایش آمار بیکاری شده‌اند، رای نمی‌دهند.

مشروح مصاحبه در ادامه مطلب ...

انتشار در خبرگزاری دانشجو

ادامه مطلب...
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۵۰ ۰ نظر
شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ
بدیل ترامپ و هیلاری!

بدیل ترامپ و هیلاری!

مناظره امشب بسیار بد بود، روحانی و جهانگیری برای ماندن در قدرت به همه چیز چوب حراج زدند. صدها بار از رهبری و مسئولین نظامی شنیده ایم که گفته اند موضوع موشکی قابل مذاکره نیست، لکن روحانی رفع تحریم موشکی را وعده داد.
روحانی سید اولاد پیغمبر را با "تو" خطاب می کرد!! اخلاق را لگد مال کرد و به دوربین لبخند می زد. جهانگیری در طی مناظره با قالیباف هر چه که داشت، گذاشت، تهمت زد، دروغ گفت و حتی از مقام معظم رهبری هم مایه گذاشت. یکی نیست که بپرسد آخر این قدرت را به چه قیمتی می خواهید؟! چرا آبروی این نظام مقدس را می برید؟! قالیباف هم از جهانگیری کم نمی آورد، لکن معتقدم آنقدر دروغ گفتند و تهمت زدند که او مجبور به سخنوری پیرامون سابقه آقایان اعتدال مسلک شد.
در این میان حجت الاسلام رئیسی را مثبت دیدم، او سابقه سفید و آبروی قضائی و چندین ساله اش را فدای آبروی نظام کرد! گفتند از امام رضا (ع) خرج نکن، سکوت کرد، فساد قائم مقام تولیت سابق آستان قدس را به او چسباندند، باز هم سکوت کرد!! به رئیس سابق سازمان بازرسی کل کشور گفتند تو کار اجرایی نکردی و دولت را نمی شناسی، باز هم سکوت کرد!! چه کسی است که نداند فساد های همین آقایان اعتدالی در دوران اصلاحات از زیر دست سید ابراهیم رئیسی می گذشته است، آیا او از کرده های دولتمردان خبرنداشت؟ در این انقلاب نبوده است؟ آیا این آقایان را نمی شناسد؟ حداقل برای من جای سوال دارد که چرا دست این نامردان را برای مردم رو نکرد، در زمان حملات دروغین روحانی دوربین روی او رفت و او بسیار عمیق به فکر رفته بود و فقط خدا می داند که به کدام مصلحت این انقلاب فکر می کرد.
برادر بزرگوار جناب روحانی باور بفرمایید که با این افسار پاره پاره، حتی با فرض محال رای آوری، دولت بعد را نمی شود ایجاد کرد! شما آبروی ما را در پیش چشمان دشمنان قسم خورده این انقلاب بردید. ترامپ و هیلاری را مسخره می کردیم، لکن شما و جهانگیری در بی اخلاقی در گفتار بدیل آن ها شدید. امشب با چند نفر از دوستان صحبت کردم، همه می گفتند روحانی اخلاق را باخت و مسلما انتخابات را هم به شکل فجیعی می بازد.
آقایان در این مناظره نشان دادند برای ماندن در قدرت هر کاری می کنند، حتی وعده حل شدن مسئله موشکی را به غربی ها می دهند، حتی چوب حراج به کشور می زنند و چشم بر رکود و بدبختی مردم می بندند، این دولت لیاقت ندارد که حتی ثانیه ای بر مسند قدرت جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مستقل، آزاد و عزتمند بنشیند.

۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۲۶ ۰ نظر

کمیسیون آموزش مجلس در قبال پرونده تحصیل حسین فریدون مسئول است

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه برخی نمایندگان ضعیف‌النفس مانع رسیدگی به پرونده تحصیلی حسین فریدون می‌شوند، گفت: کمیسیون آموزش مجلس در قبال این پرونده مسئول است و باید پاسخگو باشد.

مشروح مصاحبه در ادامه مطلب ...

انتشار در خبرگزاری دانشجو

ادامه مطلب...
۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۵۳ ۰ نظر
يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ق.ظ
ورود به اینستاگرام

ورود به اینستاگرام

با توجه به اینکه اینستاگرام یک رسانه کامل است، تصمیم گرفتم به جای نوشتن یادداشت های طولانی، با صوت و تصویر نظراتم را به رفقای عزیز منتقل کنم، ان شا الله مفید واقع شود.
یادداشت ها در سایت شخصی و کانال تلگرام منتشر خواهد شد.

صفحه اینستاگرام اینجانب

۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۲۰ ۰ نظر