بعد از انتشار خبر جلسه خصوصی جناب احمدی نژاد و مقام معظم رهبری نقل قول های فراوانی از این جلسه خصوصی در حال انتشار است. عقیده بنده این است فارغ از اینکه این صحبت ها از اساس کذب نباشد یا خیر، یک کلاغی است که چهل کلاغ کرده اند. منبع مورد وثوقی پیرامون این نظرات وجود ندارد چرا که تمامی کسانی که در حال حاضر دست به قلم برده و در مورد این نقل قول تحلیل ها می نویسند خود بخشی از پیاده نظام یک جریان سیاسی هستند و هر طور که می پسندند برای ملت خوراک تهیه می کنند.

پر واضح است که برای پیروزی در انتخابات باید از یک بدنه اجتماعی منسجم و واحد بهره مند بود. دولت به لطف تریبون ها گسترده خودش و همینطور با توجه به مواضع جنجالی شخص جناب روحانی در این سال های اخیر در نظم بخشیدن به بدنه اجتماعی و سبد رای خود مشکل چندانی نخواهد داشت. یک عده امیدوار به لبخند فارغ از عملکرد کذایی دولت اعتدال به ایشان رای خواهند داد. از طرفی دولت اگر بتواند بدنه اجتماعی طرف مقابل را از هم جدا کند راه پیروزی را بسیار هموار کرده است. مسلما آقای احمدی نژاد گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری نیست اما نباید فراموش کرد که ایشان را می توان به عنوان نماد عدالت و حامی مستضعفین یک شخص بسیار عالی جهت تجمیع رای جریان ضد اشرافی گری (روحانی و هاشمی رفسنجانی) در نظر گرفت.
برای بنده در نگاه اول این نقل قول ها صرفا نقش تداعی کننده خاطرات جناب هاشمی رفسنجانی با امام (ره) را داشت. خاطراتی که هیچکس جز امام و هاشمی نمی توانند صحت آن را تایید کنند. بنابراین شاخ و برگ دادن به این نقل قول هارا، توطئه ای از طرف دولت و مخالفان جریان حزب الهی تصور می کنم چرا که قبل از جلیلی، قالیباف و ... سود این قضیه به جیب حسن روحانی ریخته می شود.
بعد از مصاحبه نزدیکان احمدی نژاد و اعلام عدم کاندیداتوری ایشان در انتخابات ریاست جمهوری(1) عده ای از جریانات اصولگرا برای انتشار هر چه بهتر این نقل قول ها با تمام توان قلم می زنند، این به جهت این است که امیدوارند تا بتوانند بدنه از هم گسیخته احمدی نژاد را حول یک محور جدید قرار دهند. کسانی که روز هایی به دنبال سخنان عمومی مقام معظم رهبری در مورد رد برجام بودند و نقل های خصوصی ایشان را از اساس رد می کردند امروز بر طبل سخنانی که هیچ سندی ندارد میکوبند، این رفتار ساده لوحانه فارغ از اینکه از اعتماد مردم به اندازه زیادی می کاهد در شان جریان انقلابی نیست. متاسفانه یک عده هم هستند که با ریش، نان را به نرخ روز می خورند.
بخشی از سخنان مقام معظم رهبری:(2)
« مبادا کسی تصور کند که رهبری یک نظری دارد که برخلاف آنچه که به عنوان نظر رسمی مطرح میشود، در خفا به بعضی از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل میکند که اجراء کنند؛ مطلقاً چنین چیزی نیست. اگر کسی چنین تصور کند، تصور خطائی است؛ اگر نسبت بدهد، گناه کبیره‌ای انجام داده. نظرات و مواضع رهبری همینی است که صریحاً اعلام میشود؛ همینی است که من صریحاً اعلام میکنم »

1- http://alef.ir/vdcfj0dmvw6d1ja.igiw.html?39txt

2- http://farsi.khamenei.ir/package?id=22298&news_id=22554