کلیپی از حضور #مهدی_هاشمی و جنازه پدرشان منتشر شده است که حاکی از #عکس های یادگاری مهدی خان با پیکر پدر دارد. قریب به 50 سال خدمت را این پسرک بر باد داد!

خاطر ملت هست که برای همین مهدی و امثال مهدی بود که هاشمی در فتنه نامه بدون سلام والسلام به حضرت آقا داد، به خاطر همین مهدی بود که فیلم وداع منتشر شد و در آن #اکبر_هاشمی_رفسنجانی نظام را به ظلم در حق پسرش متهم کرد.
همین مهدی هاشمی بود که در 88 بنا به افشاگری نیک آهنگ کوثر به امریکا برای #تحریم جمهوری اسلامی خط می داد و بر علیه نظام شمشیر کشیده بود. همین مهدی خان بود که با آبروی پدر بازی کرد و با سو استفاده از آقازادگی و نام هاشمی رفسنجانی، #اختلاس کرد و رشوه ها داد و البته به زندان هم رفت. هاشمی را فرزندانش در دامان بدخواهان انقلاب قرار دادند. بار ها دوستان ایشان تذکر دادند که مانند دیگر سران، از #فرزندان ناصالحشان تبری جویند، اما نکردند و ضربه اش را هم خوردند.
آن دخترک در تشییع جنازه پدر با دو انگشت خود (به نشانه ویکتوری) مانور سیاست زدگی می داد و این پسرک هم در جای دیگر روی جنازه پدر به دنبال #عکس_یادگاری از زاویه های مختلف بود. مردم باید برای عفو و بخشش هاشمی رفسنجانی که #فریب فرزندان ناخلفش را خورد دعا کنند، باشد که ایشان به پاس زحمات دوران #نهضت_اسلامی رستگار شوند.