رشید در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه انتخابات در نظام دینی و مردم سالاری کشورمان نمود این است که مردم علاقمند، وفادار و معتقد به این نظام هستند، گفت: مشارکت 70 درصدی مردم کشورمان در انتخابات واقعیتی است که امروز بسیاری از همسایگان ما به دلیل وجود حاکمان مستبد و دست نشانده ، در حسرت برگزاری چنین انتخابات هایی می سوزند.

 

وی افزود: با وجود تمام بحران ها و مشکلات اقتصادی و مسائلی مانند حقوق های نجومی، مردم کشورمان در روز 29 اردیبهشت اثبات کردند که محکم و استوار پای انقلاب ایستاده اند. در هر حال فارغ از اینکه چه شخصی از صندوق ها بیرون می آید، تمام نامزدها گزینه مردم و انقلاب هستند؛ چون صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان احراز شده است.

 

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که کشورمان همواره در معرض تهدیدات و هجمه های دشمنان قرار داشته و در این روزها نیز رئیس جمهور آمریکا با سفر به عربستان استمرار همان سیاست های خصمانه گذشته را علیه کشورمان در پیش گرفته اند، گفت: قطعا آراء ۴۰ میلیونی مردم می‌تواند پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های دشمنان باشد.