مسعود رشید عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به تغییرات صورت گرفته در دانشگاه آزاد، گفت: از زمانی که آقای ولایتی به عنوان رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد روی کار آمده شاهد حملاتی از جانب اصلاح طلبان به وی بوده ایم، در صورتی که تا قبل از این ولایتی به عنوان یک چهره قابل احترام برای اصلاح طلبان بود.

وی ادامه داد: دلیل این حملات این است که فردی وارد دانشگاه آزاد شده که از قبیله این آقایان نیست و اینکه این فرد فسادها را در دانشگاه آزاد دیده و نتواسته ساکت بماند.

رشید تاکید کرد: امروز آقای ولایتی در یک اقدام انقلابی دست به افشای مفاسد در دانشگاه آزاد زده و در حال برخورد با کسانی است که در این فساد دست داشته اند، و در اولین اقدام هم رئیس سابق دانشگاه آزاد را برکنار کرد و این شروع خوبی بود برای جهش دانشگاهی که باید به معنای واقعی آزاد و اسلامی باشد.

 این فعال دانشجویی تصریح کرد: امروز آزادسازی دانشگاه آزاد اسلامی از دست منفعت طلبان در حال رخ دادن است و جریان انقلابی هم باید از این اتفاق حمایت کند.

وی گفت: بالاخره بعد از این همه مشکلات که در دانشگاه آزاد وجود داشت و بعد از این همه افزایش شهریه‌ها اتفاق‌های خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی درحال رخ دادن است و البته امروز معلوم شده این افزایش شهریه در جیب آقازاده‌ها می‌رفته است.

رشید اظهار داشت: انتظار ما این است کسانی که از گذشته در دانشگاه آزاد مسئولیت داشته‌اند و هم اکنون هم حضور دارند اجازه بدهند که آقای ولایتی اقدامات لازم را برای برخورد با مشکلات انجام دهد.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان یادآور شد: مگر می‌شود رئیس یک نهاد اجازه نداشته باشد مسئول دفترش را تغییر دهد؟ اقداماتی که آقای ولایتی انجام می‌دهد در راستای اختیاراتش است و انتظار می‌رود در این راه به وی کمک شود.

وی در خاتمه اظهار داشت: به اعتقاد بنده یکی از خرمشهرهایی که مقام معظم رهبری گفتند باید آزاد شود همین دانشگاه آزاد بود که به لطف خدا این مسئله در حال تحقق است و همه باید کمک کنیم که این مسئله زودتر انجام شود.