مناظره امشب بسیار بد بود، روحانی و جهانگیری برای ماندن در قدرت به همه چیز چوب حراج زدند. صدها بار از رهبری و مسئولین نظامی شنیده ایم که گفته اند موضوع موشکی قابل مذاکره نیست، لکن روحانی رفع تحریم موشکی را وعده داد.
روحانی سید اولاد پیغمبر را با "تو" خطاب می کرد!! اخلاق را لگد مال کرد و به دوربین لبخند می زد. جهانگیری در طی مناظره با قالیباف هر چه که داشت، گذاشت، تهمت زد، دروغ گفت و حتی از مقام معظم رهبری هم مایه گذاشت. یکی نیست که بپرسد آخر این قدرت را به چه قیمتی می خواهید؟! چرا آبروی این نظام مقدس را می برید؟! قالیباف هم از جهانگیری کم نمی آورد، لکن معتقدم آنقدر دروغ گفتند و تهمت زدند که او مجبور به سخنوری پیرامون سابقه آقایان اعتدال مسلک شد.
در این میان حجت الاسلام رئیسی را مثبت دیدم، او سابقه سفید و آبروی قضائی و چندین ساله اش را فدای آبروی نظام کرد! گفتند از امام رضا (ع) خرج نکن، سکوت کرد، فساد قائم مقام تولیت سابق آستان قدس را به او چسباندند، باز هم سکوت کرد!! به رئیس سابق سازمان بازرسی کل کشور گفتند تو کار اجرایی نکردی و دولت را نمی شناسی، باز هم سکوت کرد!! چه کسی است که نداند فساد های همین آقایان اعتدالی در دوران اصلاحات از زیر دست سید ابراهیم رئیسی می گذشته است، آیا او از کرده های دولتمردان خبرنداشت؟ در این انقلاب نبوده است؟ آیا این آقایان را نمی شناسد؟ حداقل برای من جای سوال دارد که چرا دست این نامردان را برای مردم رو نکرد، در زمان حملات دروغین روحانی دوربین روی او رفت و او بسیار عمیق به فکر رفته بود و فقط خدا می داند که به کدام مصلحت این انقلاب فکر می کرد.
برادر بزرگوار جناب روحانی باور بفرمایید که با این افسار پاره پاره، حتی با فرض محال رای آوری، دولت بعد را نمی شود ایجاد کرد! شما آبروی ما را در پیش چشمان دشمنان قسم خورده این انقلاب بردید. ترامپ و هیلاری را مسخره می کردیم، لکن شما و جهانگیری در بی اخلاقی در گفتار بدیل آن ها شدید. امشب با چند نفر از دوستان صحبت کردم، همه می گفتند روحانی اخلاق را باخت و مسلما انتخابات را هم به شکل فجیعی می بازد.
آقایان در این مناظره نشان دادند برای ماندن در قدرت هر کاری می کنند، حتی وعده حل شدن مسئله موشکی را به غربی ها می دهند، حتی چوب حراج به کشور می زنند و چشم بر رکود و بدبختی مردم می بندند، این دولت لیاقت ندارد که حتی ثانیه ای بر مسند قدرت جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مستقل، آزاد و عزتمند بنشیند.