روز های پایانی اردیبهشت را فراموش نمی کنم، دانشگاه الزهرا تهران کارگاه نشریات داشتم، در راه برگشت از میدان ونک تا میدان ولیعصر قریب به یک ساعت با یک بنده خدایی بحث می کردیم، یادش بخیر صدای همه مسافران درآمده بود. آخرین بخش صحبتم این بود که فریب این جار و جنجال ها را نخورید، این فحش ها به سپاه، توهین های به رئیسی، دیوار کشی ها و ... همه سیاسی کاری است این جیغ های بنفش برای خر کردن ملت است، آن عزیزدل ناراحت شد، شروع کرد داد و بیداد و توهین کردن، من به مقصد رسیده بودم از اتوبوس پیاده شدم!
امروز عده ای بنفش پوش با پررویی تمام می گویند روحانی خداحافظ، سوال اینجاست که شما از زمان رای آوردن روحانی چه کار کردید که امروز ردای خداحافظی به تن کرده اید?? روحانی با شارلاتانیسم رسانه ای امثال شما آمده و هم روحانی و هم شما شهرت جویان باید پاسخگوی مطالبات ملت باشید، هنوز که 6 ماه هم نشده است!!! به کجا چنین شتابان
پ.ن: به رای خودم افتخار میکنم
پ.ن: ما به جایگاه روحانی به عنوان رییس جمهور آگاهیم و برعکس #ترسوها که پشتش را خالی کردند به جهت بالندگی و موفقیت ایشان نیز نهایت تلاشمان را می کنیم، عده ای دندان تیز کرده اند که از ناکارامدی #روحانی گریبان نظام مقدس اسلامی را بگیرند! اینطور نمی شود، نظام اسلامی تاوان انتخاب مردم و #جوزدگیسلبریتی ها را نمی دهد. آن 16 میلیون نفر پشت سر جمهوری اسلامی با همه توان خواهند بود.
پ.ن: انتقادات متقن و دقیق به عملکرد دولت کما فی السابق ادامه خواهد داشت، دولت و طرفدارانش هم وسط گود هستند و تا 1400 هم خواهند بود، با #پشیمانم و #خداحافظ چیزی عوض نمی شود.
#رئیسی
#رای_من_افتخار_من