حضور وزیر بهداشت در برنامه ثریا و در مقام پاسخ به منتقدان بیانگر نکات بسیار تلخی است. ایشان با طعنه و متلک تمامی آمار ها را از اساس رد کردند و منکر هر گونه مشکل در بخش مدیریتی وزارتخانه تحت امرشان شدند. در میانه صحبت، قاضی زاده هاشمی خطاب به مجری می گوید: (نقل به مضمون) « شما فقط بلدید انتقاد کنید چرا که اگر قصد اصلاح امور را داشتید نمودار ها و اسلاید ها را پیش از برنامه به من نشان می دادید »

علاوه بر اینکه ایشان اصلا انتقاد پذیر نیستند، رسانه را نیز نوکر خود می دانند که باید در خدمت دولت باشد و مجیز گویی شان را بکند. پر واضح است در شرایطی که دست مردم به مسئولین کاخ نشین نمی رسد این رسانه ها هستند که باید این زحمت را به دوش بکشند و مطالبات را مطرح کنند، این مهم وظیفه رسانه است. مگر قرار به خدمت نبود؟! چطور شد زمانی که نتایج نظر سنجی مردمی اعلام می شود ایشان همه چیز را دروغ می خوانند؟

در نگاه برخی مدیران جمهوری اسلامی جای دو چیز عوض شده است: بنا بود به واسطه مسئولیت و پست به مردم خدمت کنند، اما امروز انتظار دارند به واسطه مسئولیت و پست مردم به آن ها خدمت کنند و خشت کاخ هایشان را قرار دهند و دم نزنند.

خاطرم هست زمانی همین جناب وزیر را در مناطق محروم و در حال مداوای محرومین میدیدم، شاید آن ها هم نمایش بوده است، خدا داند. دسترسی به اقایان سخت، گوش شنوا هم ندارند. خب یکدفعه بیایید بگویید مردم شما نمی فهمید هر چه ما بفهمیم و میگوییم درست است!!

آدم یاد سریال قهوه تلخ مهران مدیری می افتد، آنجا هم هر کس برای خودش حکومتی داشت و به روش خودش مردم را سرکوب می کرد.