مسعود رشید، مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، بااشاره به بازگشایی سفارت انگلیس در تهران،گفت: از شروع دولت تدبیر و امید در وزارت خارجه نه تدبیری وجود داشته و نه دیگر امیدی به آن است. مواضع منفعلانه دیپلمات خوش خنده ما به حدی است که کشتی نجات ما برای یمنی‌ها به تاراج رفت، به نوجوانان کشورمان تعرض شد و هر کس و ناکسی جرات تهدید ملت بزرگ ایران را کرد و در آخرین اقدام هم ما به مستکبر بزرگ عالم یک قسمت از خاکمان را تقدیم کردیم.

وی تصریح کرد: اینکه ما به روباهی که بارها به ملت ما ظلم کرده سفارت بدهیم،واقعا جای تعجب دارد. این کشور دانشمندان مارا ترور، و در کشور فتنه به پا کرد و حالا ما دوباره به نقطه اول بازگشتیم.

مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان بابیان اینکه  امروز انگلیس خبیث در ایران سفارت گرفته و جاسوسان دیپلمات خود را راهی ایران اسلامی کرده است،اظهار داشت: سوالی که امروز باید پرسید این است که آیا با توجه به اینکه انگلیس سفارت دارد تکلیف شعار های استکبار ستیزانه ما چه می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دشمن بودن روباه پیر برای کشور ایران ثابت شده است امیدواریم وزارت خارجه انتظار نداشته باشد که شعار مرگ بر انگلیس را حذف کنیم، چرا که مرگ بر انگلیس التیام بخش زخم های چندین ساله ملت است. یکی از آرمان های انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است که شکر خدا تا قبل از شروع این دولت کم و بیش سخنان استکبار ستیزانه مسئولین به صراحت بیان می‌شد. انتظار ما از دولتی ها این است که ارمان های انقلاب را به صراحت بیان کنند.