مسعود رشید، عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز مردم گفت: از عمر دولت تدبیر و امید سه سال می‌گذرد، اما تاکنون واقعیت سفره‌های مردم این است که دولت در زمینه اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم اندک دستاوردی که نداشته هیچ؛ چه بسا شرایط نسبت به گذشته سخت‌تر هم شده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از خجالتشان در مقابل جوانی می‌گویند که دست خالی به خانه می‌رود و این درصورتی است که روحانی از داخل اتومبیل چند صد میلیونی برای کارگران دست تکان می‌دهد، تصریح کرد: متاسفانه باید گفت چنین رفتاری با آرمان‌های انقلاب تناقض دارد؛ مشکلات کشور در حوزه اشتغال و رکود اقتصادی حل نشده و هنوز هم دولتی‌ها برنامه مدونی برای کمک به مستضعفین که در حال له شدن زیر بار بی‌تدبیری‌ها هستند، ندارند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: دولت از آب خوردن مردم گرفته تا حل شدن مشکلات بزرگ اقتصادی را به برجام گره زد، ولی امروز هم که برجام اجرا شده، دولتمردان و آقایان نیستند که جواب جیب خالی مردم را بدهند.

وی با تاکید بر اینکه دولت بهتر است به جای اینکه وعده اقتصاد پویا را بدهد، همان توان وعده دادنشان را برای حل مشکلات مردم بگذارد، تاکید کرد: گوش مردم از شعار پر شده است و بعد از سه سال هنوز معلوم نیست که وعده‌های 100 روزه کی قرار است محقق شود.

رشید ادامه داد: قشر دانشجو و فرهیخته جامعه با تمام توان آمادگی کمک به دولت را دارد، اما دولتمردان چشمشان را به سوی پتانسیل‌های داخلی بسته‌ و تنها امید به کدخدا دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم از دولت انتظار دارند که در میدان عمل و نه در میدان حرف، برای کمک به اوضاع اقتصادی جامعه تلاش کند. مسلما تلاش کردن دولتی‌ها برای مردم آرامش بخش است، ولی متاسفانه نشانی از تلاش برای حل مشکلات در رفتار دولت مشاهده نمی‌شود و فقط حرف و شعار داده می‌شود.