مسعود رشید عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، با اشاره به انتخاب هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و انتخاب علی لاریجانی به‌عنوان رئیس مجلس، گفت: اصلاح‌طلبان پس از اینکه توانستند در تهران نفرات خود را راهی مجلس کنند ادعا کردند که پیروز انتخابات هستند اما غافل از این بودند که تهران همه ایران نیست.

وی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان که هیچ‌گاه نمی‌خواهند شکست را بپذیرند، از همان ابتدا با این ادعا که می‌خواهند در مجلس دهم خانه‌تکانی کنند وارد عرصه شدند ولی پس از اینکه هیات رئیسه مجلس انتخاب شد، مشخص شد که اکثریت مجلس با آنها نیست. البته هنوز هم در رسانه‌های خود سعی می‌کنند شکست خود را بی‌اهمیت جلوه دهند زیرا آنها پاسخی ندارند که به هواداران خود بدهند، هوادارانی که آنها را مدتها با آمارهای دروغ فریب دادند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: واقعیت این است که میزان واقعی رای اصلاح‌طلبان و دولتی‌ها همان رایی است که در انتخابات رئیس مجلس به عارف داده شد. رسانه‌های اصلاح‌طلب به جای اینکه واقعیت را به گونه‌ای دیگر نشان دهند بهتر است، ببینند چه اتفاقی رخ داده که اقبال به آنها این چنین کم شده است.

وی در ادامه به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: متاسفانه قبل از انتخابات یک عده جایگاه مجلس خبرگان را که محلی است برای تصمیمات بزرگ، تنزل دادند و آن را به بازی‌های سیاسی کشاندند تا آنجایی که علنا علیه بزرگان نظام موضع‌گیری‌های تندی می‌کردند.

رشید تصریح کرد: حتی در یک زمان هم دیدیم که انگلیس به کمک این افراد آمد و با تمام امکانات تبلیغات منفی علیه آیات جنتی، مصباح و یزدی صورت گرفت.

رشید تصریح کرد: با انتخاب آیت‌الله جنتی به‌عنوان رئیس مجلس خبرگان تودهنی محکمی به دشمنان داخلی و خارجی نظام زده شد و در نهایت هم خبرگان مورد نظر ملت شکل گرفت نه خبرگان موردنظر هاشمی رفسنجانی و دوستانش.

وی یادآور شد: متأسفانه اصلاح‌طلبان و دوستانشان نشان دادند برای شعور مردم ذره‌ای ارزش قائل نیستند و همواره سعی کردند با دروغ مردم و حتی هواداران خود را فریب دهند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: انتخاب آیت‌الله جنتی نیز برای خودفروخته‌های داخلی که سعی می‌کردند با برچسب زدن‌های دروغ این مردم بزرگ را از مجلس خبرگان حذف کنند، پیام‌های مهمی را داشت که باید از آن درس بگیرند.

رشید تصریح کرد: مسلما مجلس خبرگان همواره انقلابی بوده و در این دوره نیز انقلابی‌تر از گذشته خواهد بود. در نهایت هم دیدیم که افراد کم‌لطف به انقلاب در حاشیه قرار گرفتند که امیدواریم آنها پیام‌های انتخابات مجلسین را دریافت کنند.