مسعود رشید عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، با اشاره به نشست‌ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان که با حضور منتخبان مجلس دهم به ‌صورت جداگانه برگزار شد، گفت: بعد از پایان دور دوم انتخابات مجلس جبهه اصلاحات و اصلاح‌طلبان با راه انداختن جو هیجانی سعی داشتند خودشان را پیروز انتخابات معرفی کنند در صورتی که واقعیت چیز دیگری بود و اصلاح‌طلبان دروغ بزرگی را گفتند.

رشید ادامه داد: واقعیت این بود که اکثریت کرسی‌های مجلس در اختیار اصولگرایان و مستقلین قرار گرفت، البته اکثر افراد منتخب مستقل کسانی بوده‌اند که در لیست اصولگرایان قرار نگرفته بودند و بعد از آن که رای آورده بودند مجدد زیر پرچم اصولگرایی قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: این موضوع برای اصلاح طلبان هم کاملا روشن و مشخص بود اما اصلاحات با دروغ خیانت و دعوا عجین شده است. جلسه فراکسیون‌های امید و فراگیر نشان دهنده واقعیت ترکیب مجلس بوده است.
این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: عده‌ای در این کشور سعی دارند مردم را بازیچه اهداف سیاسی خود کنند و با دروغ‌های متعدد سعی دارند واقعیت را طور دیگری جلوه دهند. این عده همیشه ضربه خواهند خورد و مسلما با این رفتار مشت اساسی را در انتخابات 96 از مردم می‌خورند.