مسعود رشید، مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد دستگیری فردی که عکس های منتسب به مینو خالقی را در فضای مجازی منتشر کرد، گفت: جریان اصلاح طلب موجی را درست کرده اند که یک احمدی نژاد آمده و عکس ها را منتشر کرده است؛ البته انتشار عکس هایی که خود شورای نگهبان نیز آنها را دیده بود و در مورد آن رای صادر کرده بود، کار صحیحی نبود.

وی افزود: واقعیت این است که اشتباه بزرگ در صورت ضعف شورای نگهبان، این بود که این فرد به مجلس راه پیدا می کرد؛ یادمان نمی رود در رسانه های یک جریان خاص، چه فشاری بر روی شورای نگهبان آوردند تا این فرد را وارد مجلس کنند.

این فعال دانشجویی ضمن تاکید بر عدم شرایط مینو خالقی برای حضور در مجلس تصریح کرد: چگونه می خواهیم کشوری اسلامی و پایه گذار ظهور حضرت مهدی(عج) را داشته باشیم ، آن وقت نماینده مجلس ما به حجاب اعتقادی ندارد.

رشید در پایان خاطر نشان کرد: مینو خالقی خود را از صحنه سیاسی کشور حذف شد و نیروی سوخته معرفی می شود؛ دوستان اصلاح طلب باید یادشان باشد از اصولگرایان نیز عده زیادی مثل آقای رسایی حذف شدند.