مسعود رشید در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به سخنان واقدامات اخیر روحانی گفت: رییس جمهور در دیدار با مردم شیراز با اشاره به شعری بر حافظ سیاست خارجه خود را تعریف کرده که امید ما این بود رییس جمهور به جای شعر حافظ به آیات قران توجه می‌کردند چرا که «اشدا علی الکفار و رحما بینهم »اصلا همسو با مدارا کردن با دشمنان نیست و قران اقدام محکم و اساسی علیه کفار را توصیه می‌کند.

وی تصریح کرد: اتفاقات، کتک کاری‌های و حاشیه‌های دیدار رییس جمهور بوی مروت با دوستان را نمی‌دهد. این دوستان‌‌‌ همان کسانی هستند که قرار بود به جهنم بروند، این دوستان‌‌‌ همان کسانی هستند که در قبال اعلام مطالبه رهبری و یادآوری مطالبه ایشان در مورد انتشار فکت شیت مورد ضرب و شتم از سوی محافظان رییس جمهور قرار گرفته‌اند. امیدواریم‌‌‌ همان طور که رییس جمهور برای ضرب و شتم فرد معلوم الحالی مثل علی مطهری دستور ویژه صادر کردند، برای قشر منتقد هم دستور ویژه‌ای صادر کرده تا بلکه با اینگونه افراد تندرو برخورد جدی شود. 

قائم مقام روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه امروز به دلیل اعلام مطالبه رهبری فردی کتک می‌خورد و این اصلا قابل قبول نیست،اظهار داشت: فکت شیت ایرانی هنوز صادر نشده و مردم محرم به مسئولین در قبال مذاکرات نیستند و محرمانه‌ای بین این دو وجود دارد و وقتی که مطالبه رهبر مملکت و خودشان را مطرح می‌کنند با کتک پذیرایی می‌شوند و این اصلا قابل قبول نیست.

وی در پایان با اشاره به بحث پول‌های کثیف خاطر نشان کرد: به قول رهبری «با دزد دزد گفتن که کار حل نمی‌شود و اگر برخی توان اثبات این دزدی هارا دارند بهتر است از روزنامه بودن دست بردارند و اقدام عملی کنند که مردم بی‌صبرانه منتظر این اتفاقات هستند». اینکه از شروع دولت تمام حرف‌ها یا وعده بوده و یا تهمت صدای همه را درآورده است. مردم از وعده‌ها ناراحتند و با توجه به تهمت‌های گوناگون از سوی مسئولین درجه اول کشور توان تحلیل حق و ناحق را ندارند و بهتر است برخی از روزنامه بودن دست بردارند و اقدام عملی انجام دهند.