مسعود رشید دبیر روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار «نسیم آنلاین» پیرامون اظهارات اخیر رئیس جمهور اظهار داشت: سخنان رئیس جمهور پیرامون شورای نگهبان دوستداران نظام اسلامی را ناراحت کرد؛ رئیس جمهور در سخنانی عجیب شورای نگهبان را که این روز‌ها امید ملت است و باید در ارتباط با و حرف زدن بسیار با تدبیر صحبت کرد مورد حملات سنگینی قرار دادند.

وی در تشریح جایگاه شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان چشم ملت است و رذیلت‌ها را برای انتخاب درست مردم پاک می‌کند. شورای نگهبان دست ملت است چرا که قانون اساسی را که همه باید مطیع آن باشند باید اجرا کنند.

مسعود رشید خاطرنشان کرد: آقای روحانی باید توجه کنند که عملکرد شورای نگهبان در این دوره بسیار خیره کننده و قابل توجه است. در این دوره ما با تایید صلاحیت‌ها زیادی رو به رو هستیم. برای این دوره مجلس تا همین الان برای هر کرسی ۱۴ نفر کاندیدا هستند در صورتی که در دوره‌های گذشته ۴ الی ۵ نفر کاندیدا بودند. رئیس جمهور باید نگاه جامع تری به این موضوعات داشته باشد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه این روز‌ها در فضای عمومی جامعه اتفاقاتی بسیار عجیب و ناراحت کننده می‌افتد خاطرنشان کرد: آن‌هایی که در سال ۸۸ مبدع بی‌قانونی عظیم در کشور شدند و رای ۲۴ میلیونی مردم به یک نامزد را نادیده گرفته‌اند حالا داعیه داران حفاظت از قانون شده‌اند.

وی افزود: اینکه آقایان می‌گویند باید از آحاد مردم در مجلس حضور داشته باشند مورد قبول همگان است. اما نباید کسانی که آشوب کردند، زندان رفتند و در عاشورای حسینی سوت و کف زدند به مجلس راه پیدا کنند. مراکز تصمیم گیری نظام جای اوباشان نیست.

دبیر روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان در پایان اظهار داشت: مر قانون این است که افراد به رای شورای نگهبان تمکین کنند اما متاسفانه عده‌ای بار راه‌اندازی نهضت‌های خیالی سعی در اعمال فشار به شورای نگهبان دارند و می‌خواهند با اعتراض‌های گسترده شورای نگهبان را زیر سوال ببرند.