مسعود رشید دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به اعدام شیخ نمر اظهار داشت: اعدام شیخ نمر مهر تاییدی بر مظلومیت شیعیان در سراسر جهان است.

وی با اشاره به وضعیت شیعیان در جهان گفت: امروز وحشی‌های عالم به جان محبین اهل بیت افتاده‌اند و در حال مکیدن خون آنها هستند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: سرعت نابودی رژیم حیوان صفت آل سعود روز به روز بیشتر شده و پیروزی‌های جبهه مقاومت در یمن  سعودی‌ها را مستاصل کرده است. امروز تمدن نوین اسلامی به پرچمداری امام خامنه‌ای از هیچ گزندی در امان نیست و اعدام این یار اسلام نیز ناشی از همین موضوع است.

رشید تصریح کرد: آل سقوط با اعدام شیخ نمر مانند جنگ یمن خود را در منجلاب انداخته است و به این راحتی‌ها نمی‌تواند از آن فرار کند. اختلافات داخلی بر سر سلطنت، جنگ یمن و کمبود بودجه عواملی است که نابودی این رژیم را سرعت داد.

وی تصریح کرد: اعدام شیخ نمر زمینه سقوط و نابودی رژیم منحوس آل سعود را فراهم می کند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه اقدام خود سرانه در موضوع سفارت عربستان محکوم است، تصریح کرد:  اگر در سالیان اخیر جواب توهین‌ها، نقشه‌های شوم و جنایت‌های مسئولین بعضی از کشورهای آمریکایی و اروپایی و منطقه خاورمیانه با عزت و اقتدار سیاسی پاسخ داده می‌شد شاید این اتفاقات رخ نمی داد.