متاسفانه به دلیل حضور در شهرستان توفیق دیدن فیلم های جشنواره فجر را نداشته ام اما اتفاقات و حواشی پیش آمده پیرامون «ماجرای نیمروز» محمد حسین مهدویان بیانگر این است که موج های خروشان جریان دلبسته به انقلاب اسلامی به سرعت در حال عبور از روی سد ها و اشخاص ضعیف النفس غربزده است. آن هایی که در روزگاری به اسم جشنواره فجر برای امریکایی ها دم تکان می دادند دیگر باید به دنبال جای دیگری برای پهن کردن بساطشان بگردند.
نسل جدید مهدویان ها ،شعیبی ها و آبیار ها آمده اند تا روح تازه ای به کالبد هنر انقلاب اسلامی بدمند. امروز ترکیب شیخ طادی، طالبی، حاتمی کیا و ده نمکی با این جوانان جویای نام و تازه نفس بسیار قدرتمند شده است و روز های روشنی را نوید می دهد.
سال گذشته سر «ایستاده در غبار» مهدویان را به دلیل عدم پخش کننده بین المللی بریدند و «فروشنده» فرهادی را نماینده ایران در اسکار کردند، امیدواریم با توجه به داستان جنجالی «ماجرای نیمروز» مسئولین سینمایی آنقدر شرافت و جسارت داشته باشند که حق این جوان خوش آتیه را بدهند و از این جهت رگه هایی از انقلابی بودن خودشان را هم نمایان کنند.
و چقدر زیبا و آرامش بخش بود که پس از سال ها مردی با ریشی مرتب (سید محمود رضوی) و دختری کوچک اما چادری در حالی که دست او را گرفته است در میان آن همه ادا و اطوار روی سن اختتامیه جشنواره فیلم فجر رژه می رود و جایزه بهترین فیلم را می گیرد. هر انسان عاقلی می بیند که سینمای ایران خیز بلندی را برای انقلابی ماندن برداشته است و ان شا الله در این راه موفق خواهد بود.

انتشار در کانال تلگرام